maanantai 20. elokuuta 2012

Dieetti alkoi !

Tänään se superdieetti sit alkoi. Kävin aikasin aamulla reippaalla kävelylenkillä, 3 km kävelin kun piti joutaa kotiin ku mies lähti sorsametille. Yllätyin itsekkin miten pidinkin aamulenkistä, luulin että se olisi vaikein osa mulle koko dietistä. On ihana haistella luontoa ku se heräilee ja muutenkin nähdä miten kylä heräilee ja pikkulapset kävelee bussi pysäkeille odottamaan taksia.

Oon viimeaikoina liikkunu ihan kauheasti, tai siis viimeviikolla. Ihan sillä tavalla että lihakset on vielä arat, ei kipeät mutta tuntuu että jotain on tehty.  Vaikkakin lihassärkyä oli niin tein superdieetin kotitreenin kolmeen kertaan, vaikeutta mulle tuottaa punnerrukset ja hooveri.. no mut ehkäpä ne täs ajan kans paranee. :) Huomenna onkii sit välipäivä liikunnoista.

Päivän ruokailut on menny ihan jees, ongelma on vaan ruuan määrä. Tuntuu että "joudun" syömään enemmän kuin itse söisin joten läski mörkö on tullu kummittelee mun olkapäälle- ei kai täl dietil voi lihoa?

Lähtöpaino dietille on se 93kg. Tän hetken haasteet on juoda paljon vettä, katsotaan dietin lopuksi mitkä sitten on fiilikset!

Mitä mietteitä muilla superdiettiläisillä? Miten on alkanu? :)

10 kommenttia:

  1. Ihan mukavasti on alkanut täälläkin ainakin ruokailujen suhteen. Tuntuu, että liikkuminen tökkii. Ruokaa tosiaan saa syödä riittävästi ja nälkä ei ole ollut yhtään :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulle on taas sit helpompaa tuo liikkuminen ! Vaikka en huippu kunnossa vielä olekkaan :)

      Poista
  2. No meitähän on jo monta superdieettiläistä :) aina kannattaa tutkailla muiden suosimia blogeja. Minä ainakin oon tänään ollut enemmän full kuin empty ja siis maha ei oo kurissu nälkäänsä vielä kertaakaan. :) Mulle tosin ei maistunut iltapalaksi raejuusto ja mehukeittocombo. Joten parin lusikan jälkeen vaihdoin rahkasmoothieen :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. oonkin etsiskelly semmosia superdieettiläisiä jotka blogia pitää :)

      Poista
  3. Mikäs se semmonen superdieetti on :) Uusi lukija ihmettelee. Tänään luin yhdestä toisestakin blogista aiheesta, joten ilmeisen suosittu dieetti ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Meeppä Fitfarmin sivuille, siellä kerrotaan tarkemmin. :)
      Lyhyesti sanottuna: Maksua vastaan ruokavaliot ja liikuntasuunnitelmat 6vko:ksi

      Poista
  4. Löysin minäki tänne blogiin :)

    Ootte kyllä Raparperin kanssa reippaita kun ootte viittiny tohon superdieettiin ryhtyä. Mulla ei itsekuri riittäs, tai ehkä muuten, mutta me käydään aika paljon kyläilemässä eikä musta olis ottamaan aina omia eväitä mukaan. Ihan hirmusesti tsemppiä!

    Mäkin liityin lukijaks :) On kiva kun joku on suunnilleen samoissa lukemissa (vaikka pidempi oletkin). Kilpavietit herää ;D No ei, on se mukavaa kannustaa ja motivoitua itsekin toisten onnistumisista.

    Liikut kyllä tosi hyvin! Mulla se on nyt muutaman päivän ollu vähän heikompaa, mutta jos tää tästä taas kun töihin palaa :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tervetuloa lukijaksi! :) Yritän parhaani, päivä kerrallaan asenteella tässä painon pudotuksessa.

      Poista
  5. Mulla on käynnistynyt dieetti erinomaisissa merkeissä, ruoka maistuu ja liikuntakin sujuu :)

    VastaaPoista

Kehua saa ja kritisoidakkin hieman ;) Kaikkiin kommetteihin vastaan !