tiistai 14. elokuuta 2012

Liikunnan himo !



Mulle on kehittynyt liikunnan himo. Ennen vihasin sitä tunnetta mitä liikkuessa tulee, ärsytti se hiki ja se miltä näytin. Mut nyt mua ei kiinnosta miltä näytän vaan himoitsen sitä onnistumisen tunnetta mikä tulee treenin jälkeen! Tuttua muille? Mun tämän hetkinen lempparilaji on kyllä ehdottomasti pyöräily, mutta se saattaa muuttua kun huomenna menemme uimahalliin vesijuoksemaan. Mikä on sun lempilaji?

Itse en ole vielä huomannut muutoksia kropassa, mutta mies on tainnut.. on meinaa ollu sen verran kiimanen viimeaikoina. Oon kyllä muutamia housuja kokeillu mitkä oli superkireitä muutama viikko sitten, mutta nyt ovat löysiä.

Seikkailin netissä etsien motivaatio treeniin, mikäs muukaan motivoisi paremmin ku uudet kamat, voi kyllä! Tilasin ulkoilupukua,urheilurintsikat, fitness kengät,lenkkarit,sykemittari, urheiluhousut jne. Kuvia tulee sitten siunaavat tavarat saapua.  Tilailin varusteita Stadiumilta, Netanttilasta ja H&M. Mistä työ tilaatte/ostatte reenivarusteet? :)

ps. Anoppi oli löytäny oikeanlaisen patterin mun puntariin ja se toimii taas! En malta odottaa ensi maanantaihin, jolloin vihdoin näkyy todellinen tulos!

2 kommenttia:

  1. Mulla on käytössä vaan jotkut vanhat topit/tpaidat yleensä, housut on adidaksen ja lenkkarit myös, kunnollista urheiluliiviä ei edes ole, mulla on niin pienet rinnat :D Käytän vaan jotain tuubitoppia yleensä.

    Olen ostanut yhdet adidaksen treenicaprit, mutta en oo vielä käyttäny, ku tuntuu et ei haluais 'tuhlata', jos pääsen lähemmäksi tavoitetta niin sitten ansaitsen käyttää niitä :D

    VastaaPoista
  2. Itse ajattelin taas koko rahan edestä käyttää varusteita ! ;)

    VastaaPoista

Kehua saa ja kritisoidakkin hieman ;) Kaikkiin kommetteihin vastaan !