keskiviikko 8. elokuuta 2012

Haasteita

Sain haasteen Monnalta ja Jelissalta.

Tässä haasteen säännöt:

1. The person nominated must share 11 facts about themselves.
2. The person nominated must answer the tagger (the person who nominated them) set for them.
3. The person nominated must choose 11 people to tag (nominate) and create 11 questions for them to answer. Then they must go to their pages and let them know they were nominated! There are no tag backs!

Omat 11 faktaa:
1. Virkistys iltaa kohti, eli olen iltavirkku.
2. Oon pillittäjä. En helposti itke omaan elämään liittyviä asioita, mutta telkkari ohjelmia katsoessa pillitän melkee aina.
3. Tykkään iltaisin istua yksin tietokoneella ja lukea blogeja. 
4. En tiedä mitään parempaa fiilistä kuin kuumana kesäpäivänä ajella pitkin kyliä ikkunat auki lemppari musiikki täysillä aurinkolasit silmillä <3
5. En pysty nielemään mitään lääkkeitä, lääkärin mielestä se on korvien välistä kiinni :D Mut ei lääkkeitä mulle! Ihan hyvin oon pärjänny tähänkin päivään asti.
6. Suoriudun parhaiten stressin alla tai kauheessa kiireessä.
7. Oon koukussa To Do- listoihin.
8. Merkkaan kaiken kalenteriini ylös, jopa sen milloin on mun omaa liikunta- aikaa.
9. Oon haaveilija.
10. Mun on vaikea aina aloittaa joku homma esim. lenkille lähtö
11. Tykkään materiasta, jos on uudet lenkkivermeet ni mielummin sitä silloin lenkille lähtee.. ;)

Kysymykset Monnalta:
1. Onnellisin hetkesi? Se kun meidän pieni prinsessa syntyi, oon myös silloin aika onnellinen kun saan potkittua itseäni persiille ! :D
2. Surullisin hetkesi? Jos tarkkaan miettimäni suunnitelmat ei toteudukkaan. 
3. Missä olet paras? Olen mielestäni hyvä äiti ja hyvä työssäni.
4. Mitä haluaisit oppia lisää? Eri kotitreeni tapoja! Vinkkejä saa heitellä ;)
5. Rakkain esineesi? Kamera
6. Koska itkit viimeksi? Äsken ku katoin suurinta pudottajaa, joo kyllä oon tämmönen itkupilli ! :D
7. Seuraatko jotain tiettyä sarjaa telkkarista? Greyn anatomia, Suurin pudottaja, Emmerdale
8. Luetko juorulehtiä? Anoppilassa tulee aina vilkastua seiskaa.
9. Oletko tyytyväinen itseesi? Jollain tavalla joo, mut silti on paljon töitä edessä.
10. Mikä eläin olisit? Joku semmonen ketä kukaan ei haluu tappaa :D 
11. Jos saisit päättää, haluaisitko taidon jolla voisit lukea kaikkien muiden ajatukset? Töissä tämmönen taito olis aika kätevä, kun ei aina puheesta meinaa saada selvää.

Kysymykset Jelissalta:
1. Oletko ystävien seurassa joukon rämäpää vai "ujo hiiri"? Mä oon ystävien seurassa varmaanki se järki, ja se ihminen joka tekee eikä mieti että tekis. :D
2. Voisitko harkita kasvissyöjäksi ryhtymistä? En todellakaan voisi ruveta.
3. Kerro 3 luonteenpiirrettä, joita arvostat ihmisessä eniten. Avarakatseisuus, sponttaanius, yrittäminen.
4. Suunnitteletko liikuntasi etukäteen vai liikutko fiiliksen mukaan? Hieman kumpaakin, riippu miten meinaan liikkua että täytyykö lasta viedä siski aikaa hoitoon. 
5. Jos voisit lahjoittaa 100 000e hyväntekeväisyyteen, niin mikä olisi lahjoituksesi kohderyhmä? Lasten sairaala.
6. Onko sinulla jokin bravuuriruoka? Ei oo mittään. Teen vaan ihan perus kotiruokaa.
7. Jos voisit vaihtaa päiväksi paikkaa jonkun julkisuuden henkilön kanssa, kuka haluaisit olla ja miksi? öö. en haluis olla kukkaa, tykkään olla mie ! 
8. Lempivaatekappaleesi? Farkut
9. Lapsuuden lempipiirrettysi? Vili Vilperi
10. Oletko enemmän aamu- vai iltavirkku? Iltavirkku
11. Kiduttavin lihaskuntoliike, jonka tiedät? Punnerrus, koska en vielä saa yhen yhtään !!

En nyt haasta ketään ku aika moni on tämän tehnykkin jo! :)

2 kommenttia:

  1. Hahaa! Mullakin itku aina herkässä Suurinta Pudottajaa katsellessa!! Ja hei, mäkin luen aina Seiskan anoppilassa! ;)

    VastaaPoista

Kehua saa ja kritisoidakkin hieman ;) Kaikkiin kommetteihin vastaan !