lauantai 25. elokuuta 2012

Eka viikko kohta ohitse!

we<3it
Eka viikko kohta ohi, on kyllä menny iisisti. Motivaatio kasvaa vaan koko ajan, varsinkin ku huomaa kropassa muutoksia!
Lisämotivaatioksi ostin Polarin ft4 sykemittarin, voi vitsi miten kiva peli! Tosi helppo käyttönen ja suurta plussaa suomenkielinen valikko!
Kokkeilin sykemittaria ekan kerran tänä aamuna aamulenkillä, kävin puolen tunnin reippaan kävelylenkin kun tunnin lenkkeihin ei kerta kaikkiaan oo aikaa. :/ Mutta kyllä hymy nousi korviin kun puolen tunnin lenkillä olin kuluttanut 275kcal! Aika hyvin mun mielestä.

En oo muuten malttanut pysyä pois puntarilta.. Tuhma minä. Arvatkaapa paljon näytti paino tänä aamuna..? Kun maanantaina se oli 93kg..... nyt se on ... 90,8kg !!! Ei oo pitkä matka enää alle 90 kilon! Kun oon päässy sen ali, teen lupauksen itselleni että enää I-K-I-N-Ä tule painamaan niin paljoa.

Yllättävän hyvin tämä dietti on kyllä menny, hirveästi helpottaa kun teen miehelle ja tytölle kahdeksi päiväksi kerrallaan aina ruuan, tänään tein nakkikeittoa kun viimeeksi oli makaroni laatikkoa. Kumma kyllä mua ei ole edes himottanut syödä heidän ruokia, kiltisti teen itselleni omat ruuat. Siinäpä myös vinkki muille äideille! Tehkää muutamaksi päiväks ruuat muulle perheelle. Itse paistan myös lihat valmiiksi ja maustan ja punnitsen ja laitan pakkaseen, sieltä on sitten helppo ottaa töihin ja sulattaa siellä :)

Äsken tein kotitreenin sillä aikaa kun neiti nukku päikkäreitä, enää on tälle viikkoa yks aamulenkki ja kotitreeni jäljellä. Huomenna ajattelin treenata jalkoja.

Onko teillä menny miten viikon liikunnat? :)

6 kommenttia:

  1. Sykemittari on kyllä oiva kapistus! Kiva, et tulosta syntyy ja motivaatio kasvaa!

    VastaaPoista
  2. mä mittasin aina lihat ennen paistamista..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En oo oiko lukenu tuota tekstiä, mut välillä mä punnitsen ennen paistamista esim. kana. Mut jauhelihan paistan kaikki kerrallaan ja sit punnitsen! :) Ihan oikeet määrät on tullu.

      Poista
  3. Mä kanssa haaveilen sykemittarista :)
    Kun vaan muistas kipasta sellasia kettelemassa ens viikolla...Mutta kun pää on niiin laho ;D

    VastaaPoista
  4. Juu ne on kaikki raaka/kuivapainoista. Jauhelihakin on helppo, jos on esim. 100g ja paistaa yhden laatikon niin siitä saa sen neljä annosta!

    VastaaPoista

Kehua saa ja kritisoidakkin hieman ;) Kaikkiin kommetteihin vastaan !